CMI

  • Ulkoistuskumppani
  • Tulostuspalvelut
  • Laitemyyntipalvelut
  • Palvelinpalvelut
  • Rahoituspalvelut
  • Pilvipalvelut
  • Tietoturvapalvelut

CMI (Crisis Management Initiative) on yksi maailman johtavista konfliktinratkaisujärjestöistä. Rauhannobelisti Martti Ahtisaari perusti järjestön presidenttikautensa jälkeen vuonna 2000. CMI työskentelee maailman haastavimmilla konfliktialueilla. Järjestön tavoitteena on rakentaa kestävää rauhaa epävirallisten neuvottelujen ja vuoropuhelun avulla yhdessä konfliktin kaikkien osapuolten kanssa. CMI:n palveluksessa noin 80 asiantuntijaa ja hankkeita Lähi-idässä ja Pohjois-Afrikassa, Saharan eteläpuolisessa Afrikassa ja Euraasiassa.

Vuonna 2011 CMI ulkoisti meille koko ICT-ympäristönsä. Lähtötilanteessa it-laitekanta oli hajanainen, etätyömahdollisuutta ei ollut eikä ryhmätyökaluja ollut käytössä. CMI:llä on työntekijöitä ympäri maailmaa sekä toimistot Helsingissä ja Brysselissä. Järjestö halusikin keskittää ICT:n yhdelle toimittajalle, joka pystyy tarjoamaan toimivat työkalut sekä matkapuhelimien, tulostuksen että it-ympäristön ylläpitoon, hankintaan ja käytön tukeen.

Vuonna 2011 Microsoftin pilvipalvelut olivat vielä kehityksensä alkuvaiheessa, mutta näimme ne potentiaaliseksi ratkaisuksi hajallaan olevien tiimien yhteistyön parantamiseksi. Vuosien varrella CMI on ottanut käyttöön Outlookin ja Teamsin lisäksi myös SharePoint-, OneDrive- ja Yammer-palvelut, hyödyntäen koko ajan kanssamme pilvipalvelujen kiihtyvää kehitystä.

CMI:n henkilökuntaa on jatkuvasti töissä maailman eri kriisialueilla, siksi tietoturva on erityisen tärkeä osa järjestön arkea. Olemme alusta alkaen panostaneet CMI:n kanssa mahdollisimman tietoturvalliseen it-ympäristöön ja työtapoihin.

Olemme räätälöineet CMI:lle oman B2B-verkkokaupan, josta he tilaavat uudet laitteet.

Esiasennamme, toimitamme ja otamme ne käyttöön yhdessä loppukäyttäjän kanssa. Samalla noudamme vanhat laitteet asianmukaisesti kierrätettäviksi. Dataa sisältävät laitteet hävitämme tietoturvallisesti sertifioidulla prosessilla.

Tällä hetkellä CMI:n työpyynnöistä sulkeutuu tunnin sisällä 96 % ja käyttäjätyytyväisyys on 4,7/5. Työpyyntöjen määrä on laskenut alkuaikojen määrästä 70 %, mikä kertoo hyvin ylläpidetystä it-järjestelmästä.

“B2B tuntee työmme ja organisaatiomme tavalla, josta on meille apua päivittäin. Olemme vuosien varrella kohdanneet yhdessä toimintaympäristömme asettamia haasteita, mistä syntyneen kokemuksen ja ymmärryksen voimin vastaamme paremmin myös tulevaisuuden haasteisiin. B2B on meille tärkeä tuki ja korvaamaton kumppani.”

– Piia Launiainen

Annahan kun autamme!




Laita meiliä, pirauta puhelimella tai pyydä meidät käymään. Lupaamme ymmärtää yllättävän hyvin yrityksesi todelliset tarpeet.

Yrityspalvelut


020 752 9000
yrityspalvelu@b2bsolutions.fi